Direktivni i nedirektivni pristup savjetovanju sa Pasošem kompetencija

Resursi_iz_Udruzenja_SKILLS

“U osnovi procesa savjetovanja potpomognutog instrumentom Pasoš kompetencija stoji nekoliko pristupa koje bismo kao savjetnici trebali najprije razumjeti, prihvatiti i biti ih svjesni tokom procesa savjetovanja. Prije svega, ovdje govorimo o dva osnovna pristupa: teoriji konstruktivističkog učenja i o humanističkom pristupu savjetovanju. Šta ovo znači i kako se to reflektuje na sam proces savjetovanja?”

Na ova pitanja odgovore nam donosi savjetnica i multiplikatorica za Pasoš kompetencija i Pasoš kompetencija za mlade, Amra Muratović, u svom eseju na temu “Direktivni i nedirektivni pristup savjetovanju sa Pasošem kompetencija”. Esej možete pročitati klikom na sljedeći link:

Amra Muratovic, Direktivni i nedirektivni pristup savjetovanju

Ključne riječi: teorija konstruktivističkog učenja, humanistički pristup savjetovanju, ciljevi savjetovanja, uloga savjetnika, kompetencijski profil savjetnika